П`ятниця, 29.03.2024, 11:58
Вітаю Вас Гість

РЕКЛИНЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТ.

Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кто был сегодня

РОБОТА ПСИХОЛОГА

ПРОГРАМА КОРЕКЦІЇ ПОВЕДІНКИ ГІПЕРАКТИВНОЇ  ДИТИНИ
(ДЛЯ БАТЬКІВ, УЧИТЕЛІВ)


          Для батьків                    
Зміна поведінки дорослих та їх ставлення     до дитини: демонструвати спокійну поведінку, уникати слів  типу «ні», «не можна» (краще говорити як треба, як можна), стосунки з дитиною будувати на довірі і взаєморозумінні.
Зміна психологічного мікроклімату сім’ї (батьки повинні менше сваритися, більше уваги приділяти дитині, проводити разом усією сім’єю вільний час).
Організація режиму дня і місця для заняття.
Використання системи заохочень, підтримки і винагород.
Підтримуйте контакт з учителем, психологом, а за необхідності і з психоневрологом(працюйте разом!)
 

         Для вчителів
Зміна оточення учня в класі (найоптимальніше   місце дитини – поруч із вчителем).
Зміна режиму уроку (включення хвилинок активного відпочинку).
Регулювання взаємин з однокласниками, називати учня на ім’я.
Створення позитивної мотивації ситуації успіху. Уникати монотонної діяльності на уроці. Давати  більше творчих, розвивальних завдань.
Підтримуйте контакт з батьками, психологом (працюйте разом!)

Регулювання очікувань (позитивні зміни в поведінці дитини виявляються не так швидко, як очікують дорослі). Корекція негативних форм поведінки(наприклад, невмотивованої агресії).

        «Швидка допомога» під час роботи з гіперактивною дитиною   
1.    Відвернути увагу дитини від її капризів.
2.    Запропонувати вибір (іншу можливу на даний момент діяльність).  
3.    Поставити несподіване запитання.
4.    Відреагувати несподіваним для дитини чином (пожартувати, повторити дії дитини). 
5.    Не наказувати, а просити (але не підлещуватися). 
6.    Вислухати те, що хоче сказати дитина (в іншому випадку вона вас не почує). 
7.    Автоматично, тими самими словами багаторазово повторювати своє прохання (нейтральним тоном).  
8.    Сфотографувати дитину чи підвести її до дзеркала в той момент, коли вона вередує. 
9.    Залишити в кімнаті саму, коли вона вередує ( якщо це безпечно для її здоров̒я).
10.    Не наполягати на тому, щоб дитина вибачилася.
11.    Не читати нотацій (дитина все одно їх не чує). 


             «Профілактична робота з гіперактивним учнем»
1.    Заздалегідь домовлятися з дитиною про час гри, про тривалість відпочинку.
2.    Про закінчення часу дитині повідомляє не дорослий, а заведений заздалегідь будильник, що сприятиме зниженню агресії дитини.
3.    Виробити разом із дитиною систему заохочень і покарань за бажану і небажану поведінку. 
4.    Виробити і розташувати у зручному дитини місці звіт (список) правил поведінки у класі, вдома, на вулиці. Коли вона порушить одне із правил, дорослий може мовчки вказати їй на список (або конкретне правило).
5.    Просити дитину вголос проговорювати ці правила.
6.    Перед початком заняття обговоріть із дитиною, що хотіла б вона побажати сама собі при виконанні завдання, і уточніть, як це робитиме.
   

 

 

ПЛАН

РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Реклинецького ЗЗСО І – ІІІ ступенів

Годісь Галини Ігорівни

на 2018/ 2019 навчальний рік

 

1. ПСИХОДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

2. КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА

3. КОРЕКЦІЙНО – ВІДНОВЛЮВАЛЬНА

ТА РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА

4. ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА.

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання
  • Для дітей українською