Меню сайту
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ДЛЯ УЧНІВПравила поведінки здобувачів освіти в навчальному закладі https://reklinetska-sh.ucoz.ru/pravila_povedinki.docx Кодекс честі учня - Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень. - Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе. - Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе. - Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків. - Турбуватися про молодших. - Виявляти милосердя. - Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну. - Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів
Поради з самовиховання 1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати. 2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день). 3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу. 4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань. 5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо – “ні”. 6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним, але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не зазнавайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”. 7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час? 8. Твій організм здатний до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня. Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.
Права та обов’язки учнів Учні мають право: - на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; - на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу; - на доступ до інформації з усіх галузей знань; - брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; - брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу; - брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців); - брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо; - на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність; - на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці; - на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.
Програма розвитку учнівського колективу Головне завдання виховної діяльності в початковому ступені навчання: формування культури спілкування школярів з товаришами, батьками, старшими, молодшими і педагогами. Провідними якостями особи в початковій школі виступає гуманність, здібність до співпраці, працьовитість, чесність, самостійність, ощадливість, організованість. Робота ведеться за програмою «Стати людиною», блоку «Культура і спілкування» Основні знання: • знати основи культури поведінки людини; • знати основні правила спілкування; • знати способи спілкування з природою; • знати природу рідного краю; • знати історію школи і так далі. Уміння: • уміти поводитися в суспільстві; • жити в суспільстві і в ладу з іншими людьми; • уміти дружити; • уміти розповісти про школу і так далі. Дії: • надавати допомогу хворим, молодшим, інвалідам; • допомагати в навчанні однокласницям; • брати участь в диспутах… Основні напрямки: 1. Знайомство з культурою родинних стосунків • Бесіди: «Моя сім'я - …», «Що я відчуваю, коли поруч немає рідних» «Я люблю, ти любиш, ми любимо». • Домашні завдання – практикуми: «Лагідні слова мами», «Ігри з молодшим братом». • Програвання сюжетів: «Як підняти настрій мамі», «Як утішити малюка, що плаче».
2. Формування культури відношення до природи • Засвоєння понять «красиве», «потворне», «екологія», «природа», «гігієна». • «Лютий в природі» (усний журнал) • Малюнки «Пора року» • Реферати «Весна, весна дзвенить…» «Зимонька-снігуронька» «Осінь! Чарівна пора».
3. Формування якостей від яких залежить культура поведінки • Поняття: «правдивість», «чесність», «відповідальність», «чуйність», «ввічливість», «старанність». • Бесіди: «Що таке ввічливість?», «Душевність і бездушевність» «Ми все уміємо самі». • Програвання сюжетів. 4. Організація здорового способу життя • Поняття: «здоров’я», «образ життя» «режим», «традиції». • Бесіди: «В здоровому тілі – здоровий дух», «Я здоров'я бережу – сам собі допоможу», « Я вибираю – рух». • Ігри: «Як стати нехворайкою», «Чистота і здоров’я», ігри на свіжому повітрі. • Веселі старти, День здоров'я, велоспорт, «Лижня нас зве…», осінній крос. 5. Виховання уміння бачити прекрасне і потворне в житті людей • Бесіди: «Звідки беруться бруднулі?», «Постава – струнка спина», «Зовнішній вигляд учня», «Чистота – та ж красота». • Заняття-практикуми: «Як допомогти товаришеві, якщо він потрапив в біду», «Що таке «красивий вчинок»?». • Вечір «Поспішайте робити добро». 6. Формування культури стосунків між однокласниками • Бесіди: «Особиста гігієна», «Особливості поведінки дівчаток і хлопчиків». • Заняття-практикуми: «Поступися дівчинці місцем», «Захисти дівчинку від кривдників», «Говори з хлопчиками поважливо». 7. Формування культури поведінки • Поняття: «естетичність», «стриманість», «управління собою», «дім», «наполегливість». • Бесіди: «Ми в гостях, у нас гості», «Що таке добре і що таке погано», «Можна» і «не можна» у житті». • Гра-вправа «Давайте говорити один одному компліменти». 8. Формування культури праці • Бесіди: «Де працювати мені тоді?», «Правила учбової праці». • Сюжетно-рольові ігри: «Наша вулиця», «Ремонтна майстерня» (ремонт книг). • «Найулюбленіша» (уроки технології, подарунки для мам). • Домашні завдання-практикуми: догляд за садово-огородніми рослинами, тваринами. 9. Формування початків економічної культури • Поняття: «вартість», «гроші - товар», «покупка - продаж» «економія». • Бесіди: «Бережи хвилину», «Скільки коштує твоє здоров’я». • Ролеві ігри: «Магазин», «Базар», «Аукціон». • Конкурси і суспільні справи «Бережи хліб», операція «Крапля», економія електроенергії. • Практичні заняття: ціна речей, витрати сім'ї.
Постановка учнів на внутрішньошкільний облікhttp://reklinetska-sh.ucoz.ru/postanovka.docx |
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||