Четвер, 25.04.2024, 16:12
Вітаю Вас Гість

РЕКЛИНЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТ.

Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кто был сегодня

ДЛЯ УЧНІВ

Правила поведінки здобувачів освіти в навчальному закладі

https://reklinetska-sh.ucoz.ru/pravila_povedinki.docx

Кодекс честі учня

- Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.

- Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.

- Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.

- Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.

- Турбуватися  про молодших.

- Виявляти милосердя.

- Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.

- Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів

 

Поради з самовиховання

1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.

2. Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня.

Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш.

Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).

3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт.

Намагайся сам усувати причини невиконання.

Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.

4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.

5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо – “ні”.

6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним, але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі “не зазнавайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, “Я мушу”.

7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?

8. Твій організм здатний до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
9. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих.

Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.

 

Права та обов’язки учнів

Учні мають право:

- на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

- брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

- на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

- на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні. 

 

Програма розвитку учнівського колективу

Головне завдання виховної діяльності в початковому ступені навчання: формування культури спілкування школярів з товаришами, батьками, старшими, молодшими і педагогами. Провідними якостями особи в початковій школі виступає гуманність, здібність до співпраці, працьовитість, чесність, самостійність, ощадливість, організованість.

Робота ведеться за програмою «Стати людиною», блоку «Культура і спілкування»

Основні знання:

•        знати основи культури поведінки людини;

•        знати основні правила спілкування;

•        знати способи спілкування з природою;

•        знати природу рідного краю;

•        знати історію школи і так далі.

Уміння:

•        уміти поводитися в суспільстві;

•        жити в суспільстві і в ладу з іншими людьми;

•        уміти дружити;

•        уміти розповісти про школу і так далі.

Дії:

•        надавати допомогу хворим, молодшим, інвалідам;

•        допомагати в навчанні однокласницям;

•        брати участь в диспутах…

Основні напрямки:

1.      Знайомство з культурою родинних стосунків

•        Бесіди: «Моя сім'я - …», «Що я відчуваю, коли поруч немає рідних» «Я люблю, ти любиш, ми любимо».

•        Домашні завдання – практикуми: «Лагідні слова мами», «Ігри з молодшим братом».

•        Програвання сюжетів: «Як підняти настрій мамі», «Як утішити малюка, що плаче».

 

2.      Формування культури відношення до природи

•        Засвоєння понять «красиве», «потворне», «екологія», «природа», «гігієна».

•        «Лютий в природі» (усний журнал)

•        Малюнки «Пора року»

•        Реферати «Весна, весна дзвенить…» «Зимонька-снігуронька» «Осінь! Чарівна пора».

 

3.      Формування якостей від яких залежить культура поведінки

•        Поняття: «правдивість», «чесність», «відповідальність», «чуйність», «ввічливість», «старанність».

•        Бесіди: «Що таке ввічливість?», «Душевність і бездушевність» «Ми все уміємо самі».

•        Програвання сюжетів.

4. Організація здорового способу життя

•        Поняття: «здоров’я», «образ життя» «режим», «традиції».

•        Бесіди: «В здоровому тілі – здоровий дух», «Я здоров'я бережу – сам собі допоможу», « Я вибираю – рух».

•        Ігри: «Як стати нехворайкою», «Чистота і здоров’я», ігри на свіжому повітрі.

•        Веселі старти, День здоров'я, велоспорт, «Лижня нас зве…», осінній крос.

 5.     Виховання уміння бачити прекрасне і потворне в житті людей

•        Бесіди: «Звідки беруться бруднулі?»,  «Постава – струнка спина», «Зовнішній вигляд учня», «Чистота – та ж красота».

•        Заняття-практикуми: «Як допомогти товаришеві, якщо він потрапив в біду», «Що таке «красивий вчинок»?».

•        Вечір «Поспішайте робити добро».

6.      Формування культури стосунків між однокласниками

•        Бесіди: «Особиста гігієна», «Особливості поведінки дівчаток і хлопчиків».

•        Заняття-практикуми: «Поступися дівчинці місцем», «Захисти дівчинку від кривдників», «Говори з хлопчиками поважливо».

7.      Формування культури поведінки

•        Поняття: «естетичність», «стриманість», «управління собою»,  «дім», «наполегливість».

•        Бесіди: «Ми в гостях, у нас гості», «Що таке добре і що таке погано», «Можна» і «не можна» у житті».

•        Гра-вправа «Давайте говорити один одному компліменти».

8.      Формування культури праці

•        Бесіди: «Де працювати мені тоді?», «Правила учбової праці».

•        Сюжетно-рольові ігри: «Наша вулиця», «Ремонтна майстерня» (ремонт книг).

•        «Найулюбленіша» (уроки технології, подарунки для мам).

•        Домашні завдання-практикуми: догляд за садово-огородніми рослинами, тваринами.

9.      Формування початків економічної культури

•        Поняття: «вартість», «гроші - товар», «покупка - продаж» «економія».

•        Бесіди: «Бережи хвилину», «Скільки коштує твоє здоров’я».

•        Ролеві ігри: «Магазин», «Базар», «Аукціон».

•        Конкурси і суспільні справи «Бережи хліб», операція «Крапля», економія електроенергії.

•        Практичні заняття: ціна речей, витрати сім'ї.

 

Постановка учнів на внутрішньошкільний облікhttp://reklinetska-sh.ucoz.ru/postanovka.docx

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні посилання
  • Для дітей українською